Το κόστος προώθησης είναι συνήθως ένας από τους βασικότερους αποτρεπτικούς παραγοντες εξαιτίας του οποίου οι ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων δεν παίρνουν απόφαση να επενδύσουν σοβαρά και μακροχρόνια στην προώθηση ιστοσελίδων με seo. Από ότι μπορείτε να διαπιστώσετε παρακάτω το κοστολόγιο αυτό περιλαμβάνει δικαίως αρκετά επιμέρους κόστη απαραιτήτων εργασιών για τα οποία οφείλετε να είστε ενήμεροι για να λάβετε την ορθότερη απόφαση για την προώθηση της ιστοσελίδας σας.

Κόστος έρευνας και μελέτης του ανταγωνισμού.

Το πρώτο και καίριο βήμα για μια σωστή προώθηση ιστοσελίδας με SEO δεν είναι άλλο από ένα αναλυτικό και ακριβές σχέδιο χαρτογράφησης της ψηφιακής αγοράς στην οποία κινείται η επιχείρηση που κατέχει την ιστοσελίδα. Σε αντίθεση με την γενικότερη αίσθηση των ιδιοκτήτων των ιστοσελίδων, ο ειδικός που θα αναλάβει το seo της ιστοσελίδας σας o SEO Expert δηλαδή όπως η SEO Greece – Dimitris Kourdoupalos δεν έχει μαγικές συνταγές ούτε ακολουθεί κάθε φορά τον ίδιο τυφλοσούρτη με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει εκ των πρότερων ούτε την αγορά στην οποία κινείται η ιστοσελίδα σας ούτε τους επιχειρηματικούς στόχους που εσείς έχετε θέσει.

Έτσι, το πρώτο και κυριότερο μέρος της προώθησης της ιστοσελίδας σας με σεο είναι να γίνει μια ακριβής και εμπεριστατωμένη έρευνα κατά την διάρκεια της οποίας θα γίνει καταγραφή τόσο του ψηφιακού ανταγωνισμού όσο και των επιχειρησιακών σας στόχων. Στην συνέχεια ο ειδικός θα αφιερώσει τον απαιτούμενο χρόνο για να διερευνήσει τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες αναζητούν οι υποψήφιοι πελάτες σας στο διαδίκτυο και λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους που έχετε θέσει θα καταλήξει στην επιλογή των λέξεων –κλειδιών που θα είναι οι αποτελεσματικότερες ώστε με βάση αυτές να γίνει η βελτιστοποίηση και η προώθηση της ιστοσελίδας σας. Η μελέτη αυτή όπως γίνεται αντιληπτό δεν είναι εύκολη υπόθεση οπότε απαιτεί αρκετό χρόνο και δαπάνη των αναλόγων χρημάτων.

Αμοιβή ειδικού για τεχνική υποστήριξη on page seo.

Εφόσον έχουν τεθεί σωστά και με ακρίβεια οι βάσεις της προώθησης seo με τον προσδιορισμό των σωστών λέξεων κλειδιών ,το επόμενο βήμα είναι να υλοποιηθούν οι κατάλληλες τεχνικές αλλαγές στην κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή να κατασκευαστεί ιστοσελίδα από το μηδέν εφόσον δεν υπάρχει, έτσι ώστε να επιτευχτεί βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας ως προς τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που έχουν τεθεί ως στόχος. Η τεχνική αυτή υποστήριξη της ιστοσελίδας είναι ένα μέρος μόνο της προώθησης της με σεο και συνήθως αμείβεται εφάπαξ και σύμφωνα με το συμφωνημένο κόστος που έχει ορίσει ο ειδικός.

Κόστος ποιοτικού και πρωτότυπου περιεχομένου.

Ένας από τους βασικότερους παραγοντες τόσο για την επιτυχία της προώθησης της ιστοσελίδα σας με seo όσο και για την υψηλή της κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι σίγουρα η πρωτοτυπία και η χρησιμότητα του περιεχομένου που θα ανέβει σε αυτή. Αν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας δεν είναι πρότυπο αλλά έχει «κλαπεί» από άλλο site τότε όχι μόνο δεν καταφέρνετε να προωθήσετε σωστά την ιστοσελίδα σας αλλά καταφέρνετε να την υποβαθμίσετε για τις μηχανές αναζήτησης.

Είναι ξεκάθαρο λοιπόν μετά από αυτή την αναφορά ότι το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι γνήσιο, χρήσιμο και να ανανεώνεται συχνά ώστε να προωθείται η ιστοσελίδα σας όλο και ψηλότερα αλλά και να διατηρείτε τους πελάτες σας σε εγρήγορση. Όπως είναι εμφανές η δημιουργία ενός τέτοιου περιεχομένου έχει ιδιαίτερα αυξημένο κόστος το οποίο θα χρειαστεί να επωμιστείτε σε μηνιαία βάση για να προσφέρετε στους πελάτες σας ελκυστικές πληροφορίες που θα τους παρακινήσουν να αλληλεπιδράσουν μαζί σας και να πραγματοποιήσουν αγορές.

Ολοκληρώνοντας με τα επιμέρους κόστη που βαρύνουν κάθε προώθηση ιστοσελίδας με seo είναι λογικό να είστε διστακτικοί και μόνο στην σκέψη του συνολικού κόστους που θα χρειαστεί να ξοδέψετε. Να ξέρετε όμως ότι το κόστος αυτό αποτελεί μια σταθερή επένδυση που θα ωφελήσει την επιχείρηση σας πολλαπλά και όχι μόνο στη κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης.